replica horloge

replica horloge
replica horloge

2017年4月19日星期三

MCT Frequent One F110 hands-on horloge

MCT Frequent One F110
Ik ben altijd op zoek naar iets anders - een andere look en een ander verhaal - voor een horloge waarvan de ontwerpreis begon op de weg die goed gereisd was, maar op een afstand van de afgelegen kilometers afliep. Als het ontwerp omweg in het oneven achtervolgde bos, verboden kasteel, of een draken-besmette kerker gaat, des te beter. Ik hou van nieuwe horloges om er nieuw uit te zien, om eruit te zien dat ze van fantasie naar rechts op een opengewicht pols zijn gegaan. Voer de MCT Frequent One F110 in - een visie in zwart en een neogothic master-stroke.

MCT Frequent One F110

Als een horloge door het silhouet van zijn gesp kan worden geïdentificeerd, weet je dat je de natte droom van een merkschrijver hebt gestoord. De MCT Frequent One F110, die gewoon het MCT-entry level-model voorkomt, heeft een dubbele implementatie van klasse 5 titaniumklamp die me opgewonden maakt. Het is niet de meest prachtige sluiting die ik ooit heb gezien in termen van ontwerp of functionaliteit - het werkt niet anders of beter, het lijkt gewoon op niets dat ik eerder heb gezien. En het ziet er geweldig uit. Het bevat ook 18 delen. Dat is veel voor een sluiting. Wanneer deze veel moeite en investering in de gesp gaat, weet je dat je een serieus ontwerp en techniek heeft. Dus als dit het niveau van aandacht is, gaf MCT het gesp, wat hebben ze gedaan met het horlogehoofd?

MCT Frequent One F110
Bekijk meer imitatie rolex en Rolex Sky Dweller

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex