replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年11月10日星期四

Eerste NAVO-band.

Een paar weken geleden heb ik pakte mijn eerste NAVO-stijl riem van één van mijn favoriete horloge winkels. Wat is een NAVO-band? Het werd oorspronkelijk ontworpen voor, shocker hier, de NAVO. Het is een lange nylon band die onder of over de kleding kan worden gebruikt, als gevolg van zijn totale lengte. Het kan ook worden gedragen voor het duiken en gebruikt op horloges met vaste bars. (In tegenstelling tot bars, waarvan de meeste horloges hebben de lente.) Ik pakte een Speidel versie van een NAVO-band met 3 ringen. Ik had voor het eerst op mijn Pepsi duiker, maar ik ontdekte dat zag er veel beter op mijn nieuwste horloge:
Het maakt echt het kompas belettering op de ring pop en geeft het een meer militaire look.
nato_on_wrist1
nato_side
Het hugs echt de pols en vermindert het totale gewicht van het horloge. Het kan worden gedragen hele dag met weinig irritatie. Als u gevoelig voor metaal tegen uw huid zijn, is het een goede band te dragen, omdat het de achterkant van het horloge bedekt. Op $ 10 was het een goede investering en geeft een al aardig horloge een ander uiterlijk. Bekijk meer rolex Zwitserse en breitling colt horloges

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex